aspect

marți, 8 octombrie 2013

Detergent handmade

Pret-nu mai este pe stoc

INGREDIENTE : sapun natural, carbonat de sodiu, borax, percarbonat de sodiu .

Despre sapunul natural nu sunt multe de spus, este preparat manual si curata eficient.
Carbonatul de sodiu  este un degresant puternic, albeste tesaturile, antifungic si antibacterian , creste eficienta celorlalti detergenti ,este ecologic si dedurizeaza apa precum si boraxul, nemaifiind necesara folosirea calgonului in masina de spalat.
Percarbonatul de sodiu este foarte bogat in "oxigen activ" , reda stralucirea si culoarea materialelor, elimina in mod eficient petele organice cum ar fi: traspiratie, sange, ceai, cafea, vin, fructe, iarba, ruj,etc., este un foarte bun dezinfectant: antifungic, antibacterian, curata eficient si degreseaza, dedurizeaza apa si creste eficienta celorlalti detergenti, ecologic.

ATENTIE:  SE PREPARA DOAR LA COMANDA CU CEL PUTIN O SAPTAMANA INAINTE , DEOARECE SAPUNUL NATURAL IL PREGATESC SI TREBUIE MACAR CATEVA ZILE SA SE USUCE FULGII PENTRU A-L FACE PUDRA !

8 comentarii :

Multumesc frumos Gety,intorc pupiceii !

imi poti spune te rog de unde as putea cumpara borax?

Buna Alinutzika si multumesc de vizita :) !
Borax gasesti in magazinele de chimicale, eu de acolo am luat. Spor in tot ce faci !

am cautat si eu borax si nu am gasit decat la 25kg pe internet....in ploiesti si in imprejurimi si nu am gasit...oricum si magazinele de chimicale au ramas foarte putine...poate daca ne strangem mai multe luam un sac si-l impartim. 0729849454

Pe la noi prin Valcea au mai adus,trebuie sa vad si eu ca mi s-a terminat.Putem pastra legatura mai usor pe FB, gasiti in laterala pagina. :)

Trimiteți un comentariu

Featured Posts