aspect

vineri, 17 iunie 2011

Gel abraziv pentru ten


                       
             Pret:10lei - 30 ml
      Ingrediente:  apa minerala, tensioactiv vegetal , guma xantan, acid lactic,  pudra exfolianta rosa mosqueta, vitamina E.
    
Gelul este imbogatit cu acid lactic (care exfoliaza bland pielea uscata, elibereaza porii, amelioreaza petele, ajuta la producerea colagenului, intinereste pielea imbunatatindu-i textura, ajuta la netezirea ridurilor fine si da stralucire tenului) plus vitamina E(care ajuta la regenerarea cutanata, previne imbatranirea celulelor, calmant si antiimflamator, fortifica tesutul). Pentru exfoliere am folosit pudra de rosa mosqueta care este un exfoliant vegetal (fiind un extract din seminte uscate ale fructului de trandafir salbatic) dedicat tenului, ajutand la curatarea lui in profunzime, astfel devenind mai luminos, mai moale si catifelat.
   Se aplica imediat dupa curatarea tenului, pe pielea umeda. Se maseaza delicat pe piele cu miscari circulare. Se clateste  cu apa din abundenta si se poate folosi de 2 ori pe saptamana.
      Prepararea produsului se face in momentul comenzii .
      Se poate folosi si de catre femeile insarcinate.

8 comentarii :

Uite pe asta il asteptam eu :D ! Bravo Bea!

Foarte interesant! Trecut pe lista de cumparaturi!:)

@Deea,zau ca nu ma gandeam ca asta astepti :D.Merci si te pup.
@Cristina,eu pana acum am folosit unul de la Avon ,si-ti spun fara sa ma laud,ca diferenta dintre ele este ca al meu stiu exact ce contine.In plus este imbunatatit cu ingrediente benefice tenului.Te pupic.

gelul fin light parca l-as incerca si eu....si sapunelul mov ..l-am vazut acu cateva zile....wowwwwww super bea...:)

De ce,nu iti place mirosul de ceai verde?!Ori esti.......?Multumesc si te pupic.

ador ceaiul verde...daca tu crezi ca mi se potriveste mai bine decat cel fin light...eu te cred pe cuvant...notat , deci pe lista de cumparaturi deja am 3 produse:):)...

Pentru multiplele proprietati pe care le detine,eu il iubesc.Am ten uscat in ultima vreme si mi-a placut,doar ca are o aroma care mie nu prea imi place,dar iubesc produsul.De cand am fost gravida nu suport multe mirosuri chiar si cele care imi placeau.Pup.

Delicat si eficient! De la sine inteles ca imi place, nu?

Trimiteți un comentariu

Featured Posts