aspect

marți, 7 august 2012

Crema iluminanta "Bright lily"



Pret 28 lei- 30 ml


             Vreau sa va prezint o crema de noapte care a combinat o serie de ingrediente active, cunoscute pentru iluminarea tenului si reducerea petelor , aceste ingrediente  fiind:
 -ulei de crin alb, emulsifiant, AHA acizi de fructe, alantoina, hidrosol de trandafir, ulei esential de guaiac,conservant agreat ECOCERT.

  *Uleiul de crin alb are proprietatea de a  ilumina pielea si de a preveni aparitia petelor, le atenueaza pe cele de ficat si  roseata de la iritatii, previne craparea pielii, o hidrateaza si calmeaza si este usor cicatrizanta.
  *Emulsifiantul are rol de a permite realizarea unei compoziţii fine, iar crema va fi hidratanta, emolienta si mătăsoasa.
  *AHA acizi de fructe este o compoziţie complet vegetală, un activ puternic regenerant, antirid, iluminant al pielii, umple ridurile, estompează petele de pigmentare şi neregularităţile pielii, stimuleaza productia de colagen,creste gradul de hidratare al stratului cornos, iar in timp de 3-6 luni, elimina ridurile fine.
  *Alantoina are proprietati de vindecare si restaurare, stimuleaza reinnoirea pielii, bun calmant, regleaza procesul inflamator, keratolitic, adica ajuta la eliminarea celulelor moarte si face pielea mai moale si mai flexibila.
  *Hidrosolul de trandafir este astringent si tonifiant, antirid, calmant pentru pielea sensibila sau iritata, mprospateaza si da stralucire tenului obosit si lipsit de vitalitate
  *Uleiul esential de guaiac este antiinflamator, antiseptic, promovează vindecarea rănilor şi iritaţiile.

Utilizare:
Aplicaţi seara pe zonele afectate cu mişcări circulare până la penetrarea completă a produsului . 

                                      ATENTIONARE !
 Măsuri de precauţie cu acizi de fructe: Unele tenuri sunt sensibile la acizi de fructe, asadar,am rugamintea de a face un test al preparatului înainte de utilizare.
Furnicături uşoare pot fi simţite după aplicare, caz în care este indicat să nu utilizaţi produsul în fiecare zi,iar folosirea cremei sa fie limitata  la 2 luni. 

 * Depozitare: Daca produsul este depozitat corespunzator,la rece si ferit de lumina,se va pastra minim 3 luni.

6 comentarii :

Bine ai revenit Bea! Se pare ca ai venit asa plina de forta,talent creativ si multe noutati.
Sa ai mult spor!

Multumesc mult Veronica,sunt in pline "schimbari"!Te pup si mult spor si tie.

Coco, asa trag nadejde,iar eu deja folosesc,am ramas cu ceva pete dupa nastere si sunt si un pic pistruiata(vara se vede).Sunt foarte multumita.Te pup.

Foarte buna crema! eu am vreo 2 pete de la soare ramase de ceva vreme si deja fata pare mai luminoasa dupa aceasta crema.O folosesc seara dupa o curatare si exfoliere usoara. Imi place ca hidrateaza bine, intra bine in piele si cred ca pe termen lung va avea si rezultatele scontate.Deja am recomandat-o catorva prietene, este super buna :)

Eu sunt pistruiata si mai am si ceva pete,o folosesc la fel si sunt incantata.Dar ca orice tratament,trebuie facut o perioada.In plus,poate fi folosit si preventiv,pentru ca restul ingredientelor au si ele un rol. Acizii de fructe exfoliaza usor si ei.
Momentan nu o mai am pe stoc,dar cat de repede va fi.
Iti multumesc frumos pentru recomandari,iar inima mea a crescut mare,iti dai seama,e cea mai mare recompensa a muncii mele sa stiu lumea multumita.:*

Trimiteți un comentariu

Featured Posts