aspect

luni, 31 ianuarie 2011

Bine ati venit

                                   Bine ati venit pe blog magazin!
          


               De azi inainte,pe acest "blog magazin" veti gasi produsele fabricate manual de mine,acasa,pentru cei care doresc un sapun natural.Veti gasi aici: -sapunuri fara arome si coloranti pentru cei care au pielea sensibila ori sunt alergici;
-sapunuri cu arome uleioase cosmetice,calitate germana pentru cei care prefera mirosurile discrete;
-sapunuri pentru copii; 
-sapunuri scrub;
-sapunuri cu plante si multe alte feluri;
-unt de corp ;
-balsam de buze.
                     Pentru productia de sapun folosesc doar uleiuri si grasimi vegetale,iar cele de baza folosite sunt:grasimea de cocos ,uleiul de masline si cel de floarea soarelui.Surplusul de grasime care ingrijeste delicat pielea si o hidrateaza poate fi:untul shea,untul de cacao,uleiul de jojoba,macadamia,orez,struguri si multe altele ,pe care le veti regasi in ingredientele folosite pentru fiecare sapun in parte.Acestea sunt taiate manual.
              Pentru untul de corp folosesc aceleasi grasimi si uleiuri benefice pielii.
             Nu am pretentia ca fac sapunuri mai bune decat alte persoane,dar cele care ma vor recomanda sunt chiar produsele facute de mine.Pentru ca acest lucru sa se intample,am nevoie doar de o sansa pe care sa mi-o oferiti pentru ca produsele mele sa ma recomande.
                      
             

12 comentarii :

Draga mea multa bafta..si te admir in primul rand pentru curaj, si in al doilea rand pt faptul ca stii sa-ti prepari bunatatile cosmetice singura..eu cred ca daca as incerca ar iesi :fum: :):)....ooo acuma vad I am the first one...MA BUCUR....pt ca randurile mele sunt primele

felicitari inca o data!

Multa bafta Bea! Sunt sigura ca o sa ai muuuult succes cu magazinu tau. Asteptam primul produs!

Iti doresc si eu multa bafta,sa faci multe lucruri interesante si ma bucur ca mai sunt si alte persoane carora nu le palc "sabloanele"...fii unica!
Sa ai mult,mult succes.

@Laurita,iti multumesc frumos si nu cred ca ar iesi "fum".Da,esti prima care scrie aici si sper sa-mi porti noroc.Te pup.
@Multumesc Deea si sper sa fie asa.Stai aproape.
@Vero,multumesc mult.Adevarul este ca nu mi-a placut niciodata sa fac doar pentru ca au facut si altii si prin asta sunt "unica",in rest ma straduiesc.Multumesc la fel.

Mult succes , Beatrice!Plus, rabdare, energie si sanatate sa dezvolti proiectul tau cat mai bine!Felicitari!!

Multumesc Dana,sper sa le am pe toate si ceva in plus.Pupici.

Felicitari, Beatrice ! ma bucur foarte mult ca ai demarat proiectul. Mult, mult succes. Pupici.

Multumesc frumos,Geta!Intoarcem pupicii.

Bine te-am gasit si eu!..aici :-)
Mult succes! Doamne ajuta, sa ai multi clienti si sa iti mearga grozav! Pupici de la gogosici!

Bine ai venit,Lumi!Sa speram ca asa va fi.Imbratisam gogosicile.

buna!vreau sa te felicit pentru sapunurile minunate pe care le faci.ma intereseaza niste detali despre cum pot cumpara grasime de cocos.spor la treaba in continoare!

Buna Nicoleta , bine ai venit si-ti multumesc pentru aprecieri.In bara dreapta vei gasi adresa mea de email unde te astept sa-mi scrii.Iti doresc o zi frumoasa.

Trimiteți un comentariu

Featured Posts