aspect

duminică, 30 septembrie 2012

Guest post





              Recunosc, chiar este un post pe care il asteptam cu mare interes! Acum ceva vreme, am avut un concurs cu putine candidate (un lucru bun, nu-mi "prieste" sa stiu lumea cu suferinte) deoarece era vorba de o crema tratament pentru piele atopica. Castigatoarea a acceptat sa ne trimita poze, ceea ce a si facut. Ca o mica paranteza, fara nici o urma sa fiu "carcotasa" eu nu prea mi-am dat seama din poze, insa o cred pe cuvant, ma gandesc ca ori lumina, ori unghiul nu au fost favorabile. Va invit sa cititi parerea castigatoarei si ii multumesc pe aceasta cale pentru increderea acordata, mai ales ca nu ne cunoastem absolut deloc ! Multumesc Lucia si ma bucur ca v-a folosit !

"Untul de corp honey mi-a placut foarte mult l-am folosit zi de zi, seara dupa baie.

Untul de shea aflat in compozitie este preferatul meu de aceea l-am indragit din start atat eu cat si pielea mea foarte uscata. Datorita si celorlate ingrediente: untul de cocos, uleiul de jojoba si uleiul de strugure, are o consistenta pufoasa, este usor si fin, imi lasa pielea fina si foarte hidratata.
Crema pentru pielea atopica “Perfect Skin” am folosit-o aproximativ doua saptamani , ca apoi nu a mai fostJ s-a terminatJ
Crema este destul de groasa dar in acelas timp usoara, si si-a pastrat aceasta calitate chiar si la temperaturi mai ridicate –in portbagaj in drum spre destinatia de vacanta. Am folosit-o in primele doaua zile doar pe o portiune din piele ca sa o testam, nu a avut nici o reactie negativa si asta m-a incurajat sa o folosesc dupa baita de seara a copilului.
As putea spune ca este destul de hidratanta dar nu se absoarbe complet in piele lasand pielea uleioasa pentru o ora cel putin, pe langa asta se simte  putin acea textura nisipoasa atunci cand o aplici, asta datorita pulberei de ovaz , dar nu e deranjant, dimineata pielea era fina “pufoasa” J.
Fiind atat de bogata ,contine  macerat de musetel si galbenele, am folosit-o chiar si pe cateva zgarieturi, si efectul cicatrizant s-a vazut destul de rapid. Este o crema foarte buna pentru cei ce au aceasta probleme cu pielea atopica si o recomand cu placere pentru ca puiului meu i-a priit foarte bine.
Iti multumesc pentru acest premiu si ocazia de a testa aceste produse minunate facute cu atata dragoste si pasiune."
Lucia


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Featured Posts