aspect

joi, 19 septembrie 2013

Sapun natural, medicinal "Manjishta"

Pret 12 lei   acum la 8 lei- ~100 gr.

Acest sapun este unul cu proprietati ayurvedice/medicinale de purificare a pielii, ajuta la repararea ei, activeaza microcirculatia si hidrateaza, avand un miros delicat ce provine de la uleiurile esentiale.

Ingrediente: uleiuri saponificate de cocos, grasime de porc, ulei de orez, ulei de ricin, pudra de manjishta, ulei esential de portocala, anason, scortisoara.

Inainte sa strambati din nasucuri pentru folosirea grasimii de porc, as vrea sa va ganditi inainte de toate ca aceasta grasime ofera hidratarea cea mai buna si eficienta pielii.Nu uitati de celebra Maria Treben care foloseste in binefacatoarele ei unguente chiar grasimea de porc, deoarece este un bun "transmitator" al ingredientelor active din plante.Si vreau sa va mai spun un secret:am descoperit din experienta ca sapunurile cu grasime de porc sunt mai fine decat celelalte sapunuri,insa este strict opinia mea si nimeni nu ma poate convinge de contrariul.

*Pulbere ayurvedica de manjishta , pur naturala, are proprietati de purificare partipand la indepartarea impuritatilor din piele, astringent , ajuta la repararea tesuturilor, tonusului pielii, reduce ridurile si activeaza microcirculatia, depigmenteaza pielea afectata de la sarcina sau acnee, calmant, reduce inflamatia pielii.

1 comentarii :

Mie imi plac si sapunurile cu grasime de porc, chiar ca sunt fine, nu stiu de ce lumea fuge de ele. Poate in iarna cind taie lumea porcii de Craciun sa dau si eu sfoara in tara sa cumpar niste untura ca tare imi doresc sa mai fac si eu sapunuri in care sa inglobez si grasime de porc. Pupici multi !

Trimiteți un comentariu

Featured Posts