aspect

marți, 1 martie 2011

Castigatorii

Dragii mei, iata ca s-a incheiat primul concurs organizat de mine. Avand in vedere ca este primul, ma declar foarte multumita cu 33 participanti, carora le multumesc din suflet ca au dat curs invitatiei. In plus, am cunoscut oameni deosebiti si nu pot decat sa ma bucur pentru acest castig. Sper ca si voua v-a facut placere si sper sa ne vizitam (virtual) de acum incolo.Imi cer scuze ca n-am reusit sa ma descurc cu" decupatul "la random si sper sa credeti in onestitatea mea.  Sa nu mai lungesc suspansul, castigatorii sunt:
       Premiul al III-a merge la.........LAURITA http://laurita-dana.blogspot.com/
      
Premiul al II-a merge la.........ADELINA http://zbor-catre-vis.blogspot.com/
     
  Premiul I merge la.........ROXANA http://gagaita.blogspot.com/
  
         Nu pot decat sa felicit pe toata lumea si vreau sa va spun ca pe parcurs voi premia si cititorii fideli, prin rotatie. Sper din tot sufletul sa va placa produsele mele pentru a putea face si in viitor astfel de concursuri si mai sper sa-mi iertati stangaciile..
Astept sa-mi trimiteti pe email numele si adresa unde voi trimite pachetelul.

                                       MULTUMESC  INCA  O  DATA  TUTUROR !
 

6 comentarii :

Felicitari castigatoarelor! Sa va bucurati de premii!

Critina,iti multumesc eu in numele lor.Sa ai o primavara minunata.

Chiar am câştigat? Sunt puţin neîncrezătoare. N-am câştigat niciodată la concursuri de genul acesta. Îţi trimit un email. Mulţumesc!

Adelina,chiar ai castigat si e pe bune.Nu sunt masluite extragerile,dar deja ti-ai dat seama.Cu mare placere si se pare ca s-a schimbat norocul.

Felicitari castigatoarelor si mi-ar placea sa citesc la ele un review despre produsele.

Trimiteți un comentariu

Featured Posts